پیامی ارزنده

  

 چند سال پیش،دانش آموزی داشتم به نام "محمد قاضی زاده" اهل کشور افغانستان. پس از این که درس را تا دبیرستان به پایان برد به کشور افغانستان برگشت و هم اکنون در آنجا دانشجوست. امروز به مناسبت روز جهانی آموزگار،پیام زیر را برای من فرستاده که خواندنی است :

"سلام و عرض ادب دارم خدمت شما استاد گرانقدر:

روز شنبه (فردا) در اینجا روز جهانی معلم است و ما دانشجویان سعی داریم تا برای اساتید خود جشن کوچکی برپا کنیم. اما هر چه می بینیم جای شما واقعا نزد من خالی است. هفته ی پیش برادرم هارد دیسک قدیمی من را به من ارسال کرد وقتی در آن جستجو کردم عکس ها و فیلم هایی که در آن زمان از دبیرستان علمیه گرفته بودیم را دیدم و دوباره آن خاطرات شیرین برایم زنده شد. دلم برای شما بسیار تنگ شده. خواستم از این طریق از زحمات بی شائبه ی شما کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم.

اجرتان با خدا"

جناب قاضی زاده،من هم آرزوی کامیابی و تندرستی برای شما دارم. هر کجا هستید خوب و خرم و شاد باشید. از لطف شما هم بسیار سپاسگزارم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد