زاهدی را عوض کنید و از فرهنگیان پوزش بخواهید

 

پیشنهادی به کمیسیون آموزش و تحقیقات : زاهدی را عوض کنید و از فرهنگیان پوزش بخواهید.

مهدی بهلولی،تارنمای فرهنگیان نیوز

با گذشت یک هفته از رآی گیری مجلس درباره ی وزیران دولت یازدهم و رای نیاوردن محمد علی نجفی،وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش،اعتراض و دلخوری های فرهنگیان همچنان ادامه دارد. به ویژه با گزارش هایی که در رسانه های رسمی کشور،از پشت پرده ی روز رآی گیری منتشر شد و سیاسی و ناتخصصی بودن رای نمایندگان بیش از پیش روشن گردید،بر دامنه ی اعتراض ها افزوده شده است. در این میان نقش کمیسیون آموزش و تحقیقات،و رفتار شگفت و سخت پرسش برانگیز تنی چند از این کمیسیون،همچون محمد مهدی زاهدی(رییس کمیسیون) و مهدی کوچک زاده،بیش از نمایندگان دیگر،محل بحث و گفت و گوست. به هر رو انتظار بر این بود که کمیسیون آموزش،رفتار و برخوردی تخصصی داشته باشد و نه به زیان نجفی،شب نامه پخش کند! بی گمان "بهانه های کودکانه" ی نمایندگان کمیسیون(به تعبیر علی مطهری در گفت و گو با فارس) هر چه بود و هر چه کرد جایگاه این کمیسیون را نیز به نزد فرهنگیان سخت فروکاست.

از این رو پیشنهاد این است که عضوهای کمیسیون در نشست آینده ی خود،وارسی رفتارشان را در برخورد با نجفی در دستور کار بگذارند و برای جبران اشتباه خود و در همراهی با بیشترینه ی فرهنگیان کشور،ضمن بازنگری در ریاست کمیسیون،از فرهنگیان پوزش بخواهند. 

http://farhangiannews.ir/view-10407.html

نظرات 1 + ارسال نظر
afshar پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام.فرهنگیان که موجودات فضایی نیستند.من و تو و عبدالهی و دیگرانیم.تا وقتی ما هم از نتوانیم یا نخواهیم پوزش بخواهیم، گور پدر مجلس و و زیر و وکیل و غیره که پوزش بخواهند یا نخواهند.تا ما با هم مشکل داریم ، مطمئنا دیگران هم با ما مشکل دارند.خدایی مگر خود شما مدتها نیست به بهانه عبدالهی با بقیه در فیس بوک قهر کرده ای؟ مگر اسم حقیر را از تو صفحه وبلاگت حذف نکرده ای؟ مگر بی اعتنا به جواب پیام بنده نشده ای؟ معلوم نیست با عبدالهی مشکل داری یا با منی که اصلا نمی شناسمتان یا با ارتباط من با عبدالهی.مرحوم صادق هدایت وقتی گفته بود: مرده شور این مملکت را ببرد که نویسنده روشنفکرش من باشم.به عقیده من هم مرده شور کانون صنفی معلمان را برد که یکی از اعضاش بنده باشم!لطفا زحمت جواب دادن به این پیام را نکشید که من متاسفانه جوابتان را نخواهم داد!خدا نگهدار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد