برنامه‌های نجفی برای وزارت آموزش و پرورش

 

محمد علی نجفی برنامه‌های خود برای وزارت آموزش و پرورش را در ۱۳ محور مختلف اعلام کردبه گزارش تسنیم، محمد علی نجفی در حوزه آموزش و پرورش در ۱۳ محور مختلف برنامه‌های متنوعی را ارائه کرده است.
برای دریافت متن برنامه های نجفی بر پیوند زیر کلیک کنید :
http://sepehri89.blogfa.com/post-881.aspx

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیمی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

درود جناب بهلولی
من این برنامه را که حکم نقشه راه دارد را خوانده ام و حتما از منظر خودم یک نقد بر آن خواهم نوشت.
خوب بود همکاران عزیز چه موافق و چه مخالف برنامه های آقای نجفی را مورد نقد و بررسی قرار دهند بخصوص کسانی که با عنوان تشکل صنفی فراخوان حمایت می دهند نسبت به برنامه موضعگیری کنند تا برای معلمانی مثل من مشخص شود چرا یک تشکل به اصطلاح صنفی از نجفی حمایت می کند و این تشکل چگونه مطالبات را پیگیری خواهد نمود.
پیروز باشید

درود به جناب ابراهیمی راستش من خودم این برنامه را امروز دیدم. در نوشته ی دوست گرامی ام جناب سبزواری که امروز در روزنامه بهار چاپ شده دیدم به دو بند آن اشاره شده است. پس از آن در اینترنت گشتم و آن را یافتم. با این توضیح روشن است که ایراد به من هم برمی گردد که چرا زودتر به این برنامه دسترسی نداشته ام. گرچه در روزهای گذشته،یکی دو بار کوشیدم که آن را بیابم که نتوانستم. فکر کردم منتشر نشده و تنها به نمایندگان داده شده است. اما سخن شما در کل درست است که گروه های صنفی فرهنگیان باید به نقد و بررسی این برنامه بپردازند- پیش و پس از هواداری از نجفی- و در پشتیبانی شان با توجه به این برنامه دلیل های خود را بیان کنند. نمی دانم که از این برنامه ها آگاهی داشته اند و یا نه،اما نجفی با تشکل ها بی ارتباط نبوده و نیست و همین ارتباط هم آشنایی های درخوری به همکاران داده است. من کلیت این برنامه ها را قبول دارم و به نظرم برنامه ای است که نکته های ارزنده کمی ندارد. گرچه به آن انتقادهایی هم وارد است ولی فکر می کنم راه شنیده شدن انتقادهای فرهنگیان هم در آن در نظر گرفته شده است. به هر رو من منتظر نقد شما فرهنگی فرهیخته هستم. تندرست باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد