اعلام حمایت و نامه به رییس قوه قضاییه

                                               

                                                   به نام خداوندجان وخرد  

 کانون صنفی معلمان کرمانشاه ضمن محکوم کردن صدوراحکام قضایی علیه 11تن ازاعضای انجمن صنفی معلمان کردستان که طی این احکام که به صورت فله ای ودرکمترین زمان ممکن صادر شده وطی آن هرکدام ازاین بزرگواران عرصه علم وفرهنگ وادب به4ماه حبس تعزیری و2سال حبس تعلیقی محکوم شده اندرااقدامی عجولانه وناشی ازضعف واستیصال ودرماندگی کسانی رامی داند که به جای پاسخ دادن به خواسته ها ومطالبات به حق فرهنگیان متوسل به چنین اقداماتی می شوندکه هیچ گونه توجیه قانونی ندارد.
کانون صنفی معلمان کرمانشاه ضمن اعلام حمایت قاطع ازعملکرد اعضای محترم انجمن صنفی معلمان کردستان اعلام می دارد که
متوسل شدن به چنین احکام قضایی چون زندان تبعید توبیخ و....راه حل نیست وبه جای اینکه چاره ای برای حل مشکلات ومعضلات حوزه آموزش وپرورش که خود مسببان چنیین مشکلاتی هستند بیاندیشند تنهابه پاک کردن صورت مسئله می پردازند.اعضای تشکلهای صنفی فرهنگیان سراسرکشوربارها ثابت کرد ه اند که برای احقاق حقوق خود وفرهنگیان عزیزسراسر کشورحاضرند هرگونه هزینه ای را بپردازند همانگونه که تاکنون در این راه هزینه های زیادی را پرداخت نمود ه اند.
مازنده ازآنیم که آرام نگیریم
موجیم وآسودگی ما عدم ماست.
                                          کانون صنفی معلمان کرمانشاه 

                                               به نام خداوند جان و خرد

 

لا یُحِبُ اللهَ الجَهرَ بِالسُّوءِ مِنَ القوُلِ اِلا مَن ظُلِم َ)سوره نساء آیه ۱۴۸)

رئیس محترم قوه ی قضائیه جناب آقای حاج شیخ صادق آملی لاریجانی

سلام علیکم

   توجه به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر ، وظیفه همگانی و همیشگی آحاد بشر است . اکنون بیش از یک دهه است که فعالین صنفی - فرهنگی با تأسی به آیات و روایات و اصول قانون اساسی و در راستای انجام واجب به گونه ای مدنی و مسالمت آمیز فریاد بر آورده اند که : هیچ توسعه ای موفق نیست مگر آنکه به رشد و تعالی انسان و آموزش و پرورش توجه لازم را داشته باشد . اما صد افسوس که از جانب متولیان امر نه تنها پاسخ در خوری به مطالبات بر حق فرهنگیان داده نشده است ، بلکه فعالین صنفی با زندان، تبعید ، انفصال و سایر مجازات های غیر عادلانه روبرو گشته اند و گویا بر این حکایت هیچ پایانی نیست . جناب آقای لاریجانی تازه ترین نمونه ، صدور حکم محکومیت اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فرهنگیان کردستان به اتهام تبلیغ علیه نظام است که از سوی دادگاه انقلاب آن استان صادر گردیده است . و موارد متعدد دیگری که جنابتان را به پرونده های مختومه عزیزان فرهنگی در محاکم قوه قضائیه احاله می دهیم . براستی باید پرسید نظام چیست ؟ آیا زدن چنین اتهام کلی و بی پایه جایز است؟ آیا معلمی که فریاد برمی آورد تا وضع نابه سامان آموزشی- معیشتی خود اندکی تغییر یابد ، مبلغ ضد نظام است ؟ اما آنان که بیت المال را به ثمن بخس به تاراج می دهند عین نظامند ؟ اگر جنابعالی بیان فرمائید که از چه طریقی فعالین صنفی خواسته های خود را ابراز کنند که اتهام تبلیغ علیه نظام به آنان زده نشود ، کمک شایانی به ما و دستگاه قضاء خواهید کرد .
 جناب آقای لاریجانی

نیک بنگرید که چه بر باد می دهید ؟ امید هزار بنی آدم است ، آدمی که لقد کرمنا مقام اوست .

اگر دین است ، اگر شرافت و مردمی و آزادگی است ، برای یکبار هم که شده شخصاً مبنای صدور این گونه آراء را مورد بررسی قرار دهید و ببینید با کدام یک از موازین عقلی ، حقوقی و انسانی مطابقت دارد ؟ در پایان انتظار داریم طبق  قانون اصلاح ماده 18 اصلاحی قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب ، این احکام را مورد تجدید نظر قرار دهید .

 

والسلام علی من التبع الهدی

 

                     شورای مرکزی کانون های صنفی فرهنگیان سراسر کشور                                 

 بن گرفت :http://www.zanyari90.blogfa.com/

                                       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد